Kategorier
CRM

Ipvision integration

Ring direkte fra skærmen

Med ipvision integration kan sælgere nemt og tidsbesparende ringe til kontakter fra SuperOffice. Allerede inden telefonen tages, er medarbejderne udstyret med rettidig og relevant information om opkald. Når man tager telefonen, kan man se, hvem der ringer ind, hvorefter man nemt kan se evt. historik på den person, der ringer.

Når man selv ringer op, kan man slå nummeret op i SuperOffice og ringe direkte til den pågældende kontaktperson i systemet. Opkald kan altså udføres direkte fra skærmen, også når det er mobiltelefonen, man vil ringe med. Se en kort demonstration af ipvision integration. http://www.youtube.com/watch?v=o6fS1dn2cRM&feature=relmfu 

Kontakt os på mail eller tlf. 39 66 12 30, hvis du vil høre mere om ipvision integration.

Bedre kundeservice og højere produktivitet

Med ipvision integration til SuperOffice følger Connect, som viser hvem der er ledige i virksomheden. Systemet kan integreres med de fleste servermiljøer og sørger for, at opslag i virksomhedens adresseliste og medarbejdernes kalendere præsenteres i forbindelse med opkald. Telefonien bindes sammen med virksomhedens backoffice-servere, så al relevant information kommer medarbejderne til nytte, når de skal bruge det. Det giver bedre kundeservice og højere produktivitet.

Da alle beskeder logges i SuperOffice, kan der nemt køres rapporter ud, som kan bruges i forbindelse med fakturering af kunden.

SuperOffice med ipvision integration gør medarbejdere mere effektive og sikrer, at opkald altid samles op, og at kunderne ikke tabes i telefonkøen. Det bliver overskueligt, hvilke kolleger der er tilgængelige og ikke mindst, hvordan de er tilgængelige. Sidder man i møde, kan man signalere, at man slet ikke er tilgængelig, eller man kan vælge at være modtagelig for sms-beskeder eller chat-beskeder.

Skræddersyede kommunikationsløsninger

Virksomheden ipvision blev i 2009 nomineret til Entrepreneur of the Year af Ernst & Young. Tele- og internetudbyderen, der blev stiftet i 2005, sælger udelukkende løsninger til erhvervslivet og skræddersyr kommunikationsløsninger fra mobiltelefoni til avanceret Unified Communication.

SuperOffice, der blev opfundet i 1990, er blandt de førende CRM-systemer i Europa. For mange er SuperOffice synonymt med Customer Relationship Management, og systemet er gentagne gange blevet kåret som bedst i test. PC World fremhæver især den uovertrufne brugervenlighed, der gør SuperOffice til en god investering for både små og mellemstore virksomheder. Du kan vælge SuperOffice på din egen server, online og/eller mobil applikation.

SuperOffice på din egen server er fleksibelt og nemt at bruge. Du kan kontrollere alt internt og dermed minimere nedetid, overload på servere, systemfejl mv. SuperOffice med ipvision integration kan nemt skaleres op og ned, hvad enten der er tale om 20, 200 eller 2000 brugere.