Kategorier
CRM

IT fjernsupport

Hurtig og effektiv hjælp med IT fjernsupport

Commsoft tilbyder virksomheder hurtig og effektiv hjælp via IT fjernsupport. Med IT fjernsupport kan du få løst computerproblemer, uden at vores konsulenter skal være fysisk til stede i din virksomhed. Ved IT fjernsupport kan vores konsulent overtage kontrollen med computeren og løse problemet, hvorefter I selv har kontrollen igen.

IT fjernsupport foregår via internettet, hvilket gør, at du har mulighed for at få hjælp, hvor end du er. Vi kan således rette fejl, installere programmer og meget andet, så snart du har givet tilladelse til, at vi tager over. IT fjernsupport sker med en sikker krypteret løsning, og når vi er ude af systemet igen, kan du trygt fortsætte dit arbejde.

Små og mellemstore virksomheder gør i stigende grad brug af IT fjernsupport, fordi de kan spare meget tid og mange penge på transport og ventetid. Kan vi mod forventning ikke løse problemet ved hjælp af IT fjernsupport, og bliver vi nødt til at sende en konsulent ud, vil han være optimalt forberedt på opgaven og have de rigtige reservedele parat til reparation.

Løs de fleste problemer med IT fjernsupport

Et tabt dokument eller et computernedbrud kan koste firmaet dyrt, og det gælder derfor om at få løst problemet så hurtigt som overhovedet muligt. Langt de fleste problemer kan løses via IT fjernsupport: Opstartsproblemer, langsom computer, manglende forbindelse til netværk eller printer, problemer med registrering af hardware, fejlmeldinger til software, virusinfektioner, installation af antivirus osv. Med IT fjernsupport kan vi også få adgang til det hardware, der er tilsluttet computeren og således se om fejlen skulle være der.

IT fjernsupport, konsulentbesøg og undervisning

Commsoft har siden 2001 leveret professionelle it-løsninger til nogle af Danmarks mest innovative virksomheder, og vi har mange års erfaring med såvel IT fjernsupport som klassisk support.

For at kunne yde en bedre service, har vi oprettet et kundecenter på internettet. Her kan du registrere nye sager, tjekke status på tidligere registrerede sager eller søge i vores vidensbase. Hvis du vil søge i vores database med almindelige spørgsmål, skal du klikke på FAQ.

Udover IT fjernsupport tilbyder vi konsulentbesøg og telefonsupport, hvis internetforbindelsen er nede, eller når I har brug for længerevarende vejledning. Vi rådgiver bl.a. om implementering af SuperOffice CRM og Microsoft C5 og sikrer optimal drift i forhold til firmaets netværk af computere. IT fjernsupport giver mulighed for at vejlede vores kunder i optimal brug af deres software.