Kategorier
CRM

SuperOffice cockpit

Cockpit udsigt med SuperOffice

I SuperOffice får du en cockpit udsigt til alle relevante projekter, kampagner og aktiviteter. Det sparer tid på salgssupport og -rapportering og anden administration. Med SuperOffice cockpit er computerskærmen fyldt med information, som er skræddersyet til den aktuelle bruger. Salgschefens SuperOffice cockpit giver mulighed for at overvåge performance for den enkelte kunde, sælger og vare. Kundernes fordeling og bevægelse mellem forskellige segmenter kan følges med henblik på bedre at styre salgsstrategien.

Den norske virksomhed SuperOffice sendte sin første CRM-løsning på markedet i 1990, længe før Customer Relationship Management blev det begreb, det er i dag. Det brugervenlige design har med tiden gjort mange brugere afhængige af deres SuperOffice cockpit. Brugergrænsefladen er fyldt med væsentlige detaljer uden at virke rodet. Visionen var fra starten, at softwaren skulle designes så elegant, at medarbejderne havde lyst til at bruge deres SuperOffice cockpit, og ikke fordi de skulle. I de nyeste versioner har de dygtige designere haft som mål, at ingen funktioner må være mere end to klik væk.

Førende på markedet

PC World har flere gange i træk kåret SuperOffice til det mest brugervenlige cockpit, og løsningen er da også blandt de absolut førende på markedet. Med SuperOffice cockpit kan den enkelte medarbejder nemt håndtere kundekontakter og aktiviteter, og virksomheden kan forbedre sin markedsføring. Den prisbelønnede CRM-løsning giver virksomheden mulighed for at identificere og målrette salgsindsatsen mod potentielle kunder og generere leads til sælgerne.

Tre modeller

I kan vælge at installere SuperOffice cockpit på virksomhedens egen server, eller I kan vælge en online og/eller mobil applikation. SuperOffice cockpit på jeres egen server er fleksibelt og nemt at bruge. I kan kontrollere alt internt i virksomheden og dermed minimere nedetid, overload på servere, systemfejl mv. Løsningen kan nemt skaleres op og ned, hvad enten der er tale om 20, 200 eller 2000 brugere med SuperOffice cockpit.

Online-modellen er ideelt til små og mellemstore virksomheder, der ikke ønsker at investere i eget udstyr. Jeres medarbejdere får mulighed for at tilgå deres SuperOffice cockpit, uanset hvor de befinder dig, så længe der er internetadgang. Server identifikation og datakryptering sikrer, at data er beskyttet og kun tilgængelig for registrerede brugere i virksomheden.

Med Pocket CRM, vores mobile applikation, får jeres medarbejdere adgang til SuperOffice cockpit fra deres smartphones eller andre mobile enheder. Sælgere på farten kan således hurtigt få adgang til kollegers kalendere, kundekontakter, salgshistorik osv., så de kan forberede sig effektivt på møder.