Kategorier
CRM

SuperOffice CRM

Hvad kan SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM samler og gør salgs- og support information tilgængelig for alle i virksomheden. Med SuperOffice CRM forbedrer du kommunikationen på tværs i organisationen, samtidig med at kundetilfredsheden stiger.

CRM står for Customer Relationship Management, og som navnet antyder, handler det om at styre virksomhedens interaktioner med kunder og potentielle kunder ved hjælp af teknologi. SuperOffice CRM synkroniserer salgsaktiviteter med marketing, kundeservice og teknisk support med det mål at fastholde gamle og vinde nye kunder og samtidig reducere omkostningerne ved marketing og kundeservice. Når et møde er booket, oprettes det automatisk i kalenderen, og når en mail er sendt, registreres den automatisk som historik på kunden.

Bedst i test

SuperOffice, der er et af de mest udbredte CRM systemer, udmærker sig ved et prisbelønnet design og en brugervenlighed, der gør, at I hurtigt kan høste fordelene ved fuld implementering af Customer Relationship Management. Et system er aldrig bedre end de data, som brugerne tilfører det. Men det kræver ikke ret meget IT-kunnen, før den enkelte medarbejder bliver i stand til at oprette nye kontakter i SuperOffice CRM og trække information ud af systemet.

SuperOffice CRM blev af PC World i 2011 og igen i 2012 tildelt prisen “Best in Test”. PC World testede hele 12 forskellige versioner af CRM-systemer i eget servermiljø og online. Kontakt os på mail eller tlf. 39 66 12 30, og hør hvor nemt det er at komme i gang med SuperOffice CRM.

SuperOffice CRM på egen server

Du kan vælge SuperOffice CRM på din egen server, online og/eller mobil applikation. SuperOffice CRM på din egen server er fleksibelt og nemt at bruge. Du kan kontrollere alt internt og dermed minimere nedetid, overload på servere, systemfejl mv. SuperOffice CRM kan nemt skaleres op og ned, hvad enten der er tale om 20, 200 eller 2000 brugere.

SuperOffice CRM Online

SuperOffice CRM Online er ideelt til dig, som ikke ønsker at investere i eget udstyr. En løsning i “skyen” kan tilgås, uanset hvor du befinder dig. Server identifikation og datakryptering sikrer, at data er beskyttet og kun tilgængelig for registrerede brugere i din organisation. Der bliver taget back-up af data hvert halve time, og back-up data opbevares på discs på en separat lokation.

SuperOffice CRM som mobil applikation

Med Pocket CRM, vores mobile applikation, får du adgang til SuperOffice fra din smartphone eller fra en anden mobil enhed. Når du er på farten, kan du således hurtigt få adgang til kollegers kalendere, dine kontakter, dine salg og forberede dig effektivt på møder.