Kategorier
CRM

Brugervenligt CRM

Enkel og elegant brugergrænseflade

Et brugervenligt CRM system skal ikke først og fremmest afspejle virksomhedens struktur, men designes til at servicere den enkelte medarbejder. SuperOffice er for mange blevet synonym med brugervenligt CRM. Den unikke brugergrænseflade har gjort mange brugere afhængige af systemet.

Det der gør SuperOffice til et meget brugervenligt CRM er først og fremmest overskueligheden. Systemet er fyldt med detaljer uden at virke rodet, og designerne har haft som mål, at ingen funktioner må være mere end to klik væk. Fra starten i 1989 har SuperOffice krævet af designet, at det skulle være så elegant, at medarbejderne havde lyst til at bruge softwaren, og ikke fordi de skulle.

Brugervenligt CRM Online

PC World Norge har for tredje gang i træk kåret SuperOffice til topscorer i en omfattende test af CRM-systemer. Det uovertrufne design har på få år gjort SuperOffice til det førende CRM-system i Europa.

SuperOffice har succes med at markedsføre et ligeså brugervenligt CRM Online. SuperOffice 7 er et brugervenligt og yderst sikkert online CRM system, der er nemt at tilpasse til virksomhedens behov. Ved at bruge den webbaserede tjeneste undgår man at skulle investere i og vedligeholde IT udstyr, hvilket tiltaler især små og mellemstore virksomheder.

Mere end 11.000 europæiske virksomheder bruger i dag løsningen til at håndtere deres voksende kundedatabase. Virksomheder som Toyota (Norge), Bosch Rexroth (Holland), Phoenix (Schweiz), HSB (Sverige), Falck (Danmark) og EOS IT Service (Tyskland) bruger SuperOffice.

Først og førende på markedet

SuperOffice, der først kom på markedet i 1990, var en relativt brugervenligt CRM løsning, længe før Customer Relationship Management var det begreb, vi kender i dag. Det norske firma var det første i verden til at se værdien af et brugervenligt CRM værktøj, der på én gang kunne håndtere kundekontakter og -aktiviteter og forbedre virksomhedens markedsføring.

Professionelle IT-løsninger

Commsoft har siden 2001 leveret professionelle IT-løsninger til kunder i alle brancher og størrelser. Mange af landets mest succesrige virksomheder har nydt godt af vores indsigt i og anbefaling af SuperOffice som professionelt og brugervenligt CRM, der understøtter den tværfunktionelle kommunikation i organisationen.

Øget konkurrence og faldende kundeloyalitet gør, at virksomheder som aldrig før sætter pris på et brugervenligt CRM for dermed at kunne yde kunderne den bedst mulige service.

Ved at samle alle kundeorienterede processer fra salg, markedsføring og kundeservice ét centralt sted kan virksomheden holde fokus på kunden, uanset hvilken medarbejder der taler med kunden. Det er en stor fordel, ikke mindst i en tid, hvor fem år er længe at være ansat i den samme virksomhed.