Kategorier
CRM

CRM løsninger

Find, fang og fasthold kunder

CRM løsninger hjælper dine medarbejdere til at blive mere produktive og effektive, så salget og kundetilfredsheden øges. Der findes mange CRM løsninger, der har som formål at finde, fange og fastholde kunder, men SuperOffice er berømt for sin brugervenlighed.

SuperOffice er designet til den enkelte bruger og bliver dermed rent faktisk brugt, i modsætning til mange andre CRM løsninger. Mangelfuld implementering er en af de største udfordringer for CRM løsninger. Med en vanskelig brugerflade bliver systemet aldrig totalt implementeret, og så opnår virksomheden ikke samtlige fordele.

En af verdens førende CRM løsninger

SuperOffice, der blev opfundet i 1990, er blandt de førende CRM løsninger i Europa. For mange er SuperOffice synonymt med CRM, og systemet er gentagne gange blevet kåret som bedst i test. PC World fremhæver især den uovertrufne brugervenlighed, der gør SuperOffice til en god investering for både små og mellemstore virksomheder.

Som en af de førende CRM løsninger satser SuperOffice stort på cloud-platformen CRM Online. I løbet af kort tid har mere end 700 europæiske virksomheder taget løsningen i brug. SuperOffice CRM Online er ideelt til virksomheder, som ikke ønsker at investere i eget udstyr. Med SuperOffice CRM løsninger i “skyen” kan medarbejderne tilgå systemet, uanset hvor de befinder sig. Server identifikation og datakryptering sikrer, at data er beskyttet og kun tilgængelig for registrerede brugere i organisationen, og der bliver taget back-up af data hvert halve time.

Udviklingen af brugervenlige CRM løsninger

Oprindeligt begrænsede SuperOffice sig ligesom andre CRM løsninger til at overvåge og registrere interaktioner med kunderne. Senere kom der fokus på aftaler, områder, muligheder og pipeline. I dag omfatter SuperOffice også avancerede værktøjer til kundeservice, herunder integration med mailsystem og telefonopkald. SuperOffice kan integreres med alle Office applikationer og er bygget til alle ledende teknologiplatforme.

CRM løsninger hjælper virksomhederne med at identificere og målrette salgsindsatsen mod potentielle kunder og generere leads til sælgerne. SuperOffice kan bl.a. bruges til at identificere og belønne loyale kunder. Måling og evaluering af kundeforhold er generelt en vigtig del af moderne CRM løsninger.

Kravene til brugervenlighed har været stigende, siden de første CRM løsninger så dagens lys. Medarbejderne kræver med rette, at brugerfladen er intuitiv. Systemet skal udvide og ikke begrænse folks råderum. Det skal føles, som om systemet forstår brugeren, og ikke omvendt.