Kategorier
Lager

Opbevaring erhverv

Sikker opbevaring til alle typer erhverv

TMC Logistik tilbyder opbevaring for erhverv. Mangler du et sted at opbevare sæsonbestemte og/eller pladskrævende udstillingsvarer, vareprøver, arkiver, byggematerialer, værktøj, overskydende kontormøbler mv., kan vi hjælpe med lagerkapacitet.

I vores lagerhotel på Sjælland får du tør, ren og sikker opbevaring målrettet erhverv. Uanset om du repræsenterer en multinational koncern eller et enkeltmandsfirma, kan vi hjælpe dig med første klasses lagerfaciliteter. Vi rummer store lagerbeholdninger og pallelagre for mange forskellige kunder.

Opbevaring og transport for erhverv

Udover opbevaring for erhverv tilbyder vi plukning, pakning og transport. Vi plukker varerne fra pallerne, pakker dem i den aftalte emballage, udskriver følgesedler og påsætter labels. Vi håndterer også returvarer og reklamationsbehandling ud fra de aftalte retningslinjer.

Vores veluddannede chauffører sikrer en pålidelig transportservice. Vi har egen vognpark bestående af vekselladsbiler og trækker/trailerkombinationer. Ved veksellad kan chassiset hæves og sænkes, hvorved ladet kan flyttes fra bil til lager uden yderligere tekniske hjælpemidler. Ladet er udstyret med støtteben, så det kan stå alene ved en læsserampe. Med veksellad kan man nemt flytte godset fra bil til jernbane på terminaler i eksempelvis Høje Tåstrup og Taulov.

Variable lageromkostninger

Sikker og fleksibel opbevaring og transport er essentielt for alle typer af erhverv. Den store fordel for erhverv ved at outsource opbevaring er, at lageromkostningerne gøres variable – I betaler kun for den plads I bruger.

Det kan være uhyre vanskeligt at beregne hvor lang tid, man har varer liggende på lagret, hvor meget maksimumkapacitet, der er behov for, og hvor meget man kan klare sig med som minimum. TMC Logistik er den ideelle løsning for de erhverv, der har skiftende behov for opbevaring. F.eks. detailhandlende, der har brug for ekstra plads i forbindelse med julehandlen eller en anden højsæson.

Webshops gør i stigende grad brug af vores løsninger i opbevaring for erhverv. Når omsætningen stiger, kan man hurtigt løbe tør for lagerplads, uden at man af den grund har mod på at binde sig til høje faste lageromkostninger. Dertil kommer den tid, man som producent eller importør skal bruge på opbevaring og distribution – ved outsourcing frigør du den tid til mere værdiskabende gøremål.