Kategorier
CRM

Salgsstyring

Sikker salgsstyring

SuperOffice CRM Online er et prisbelønnet system til salgsstyring. Med denne løsning kan medarbejderne hvor som helst og når som helst tilgå og tilføre kundedata til systemet. Systemet gør det nemmere for sælgerne at identificere muligheder for krydssalg og mersalg samt at afslutte flere handler hurtigere. Server identifikation og datakryptering sikrer, at data er beskyttet og kun tilgængelig for registrerede brugere i din organisation.

Brugervenligt system

Et brugervenligt system til salgsstyring gør det nemt at effektivisere markedsføringen, øge salget og arbejde strategisk med salgsarbejdet. Dét der gør SuperOffice til den mest brugervenlige løsning på virksomhedens salgsstyring er overskueligheden – brugergrænsefladen er fyldt med detaljer uden at virke rodet. Lige fra starten har SuperOffice tilstræbt et design, der er så elegant, at medarbejderne havde lyst til at bruge softwaren, og ikke kun fordi de skulle.

Et system er aldrig bedre end de data, som brugerne tilfører det. Med en uoverskuelig brugergrænseflade bliver selv det dyreste system til salgsstyring aldrig totalt implementeret, og så opnår virksomheden ikke samtlige fordele. Det kræver imidlertid ikke ret meget undervisning, før den enkelte medarbejder bliver i stand til at bruger SuperOffice til salgsstyring.

Gør sælgerens hverdag nemmere

Et godt IT-værktøj til salgsstyring skal først og fremmest gøre sælgerens hverdag nemmere. Jo mindre tid han eller hun skal bruge på informationsindsamling, rapportering og anden administration, jo mere tid er der til at tale med kunder. Når et møde er booket, oprettes det automatisk i kalenderen, og når en mail er sendt, registreres den automatisk som historik på kunden.

SuperOffice CRM er et uovertruffent værktøj til salgsstyring. PC World har flere gange i træk, senest i 2012, kåret SuperOffice til bedst i test. Den unikke brugergrænseflade har gjort mange brugere afhængige af systemet, og mange betragter i dag SuperOffice som synonym med CRM eller salgsstyring.

Førende system til salgsstyring

SuperOffice tilbød salgsstyring længe før Customer Relationship Management blev det begreb, som det er i dag. Systemet så dagens lys i 1990, og mere end 11.000 europæiske virksomheder bruger i dag SuperOffice til salgsstyring, f.eks. Toyota (Norge), Bosch Rexroth (Holland), Phoenix (Schweiz), HSB (Sverige), Falck (Danmark) og EOS IT Service (Tyskland). Commsoft har siden 2001 hjulpet en lang række danske virksomheder godt i gang med systemet.