Kategorier
CRM

Bedste CRM løsning

Det totale overblik

SuperOffice er den bedste CRM løsning, hvis du har brug for et brugervenligt værktøj, der hjælper dig med at håndtere dine kundekontakter og aktiviteter og forbedre din markedsføring. Den bedste CRM løsning hjælper ligeledes virksomheden med at identificere og målrette salgsindsatsen mod potentielle kunder og generere leads til sælgerne.

Ved at samle alle virksomhedens kundeorienterede processer fra salg, markedsføring og kundeservice ét centralt sted kan virksomheden holde fokus på kunden, uanset hvem der taler med kunden. I dag bliver medarbejdere ikke så længe i den samme virksomhed som tidligere, hvilket har øget behovet for et system, der bevarer overblikket over kunderne.

Maksimal brugervenlighed

Dét der gør SuperOffice til den bedste CRM løsning er, at det er nemt at bruge. Et system er ikke bedre end de data, som brugerne tilfører det. Med en vanskelig brugerflade bliver systemet aldrig totalt implementeret, og så opnår virksomheden ikke samtlige fordele. Det kræver imidlertid ikke ret meget IT-ekspertise, før den enkelte medarbejder bliver i stand til at oprette nye kontakter i SuperOffice og trække information ud af systemet.

PC World kårede i 2011 og 2012 SuperOffice til den bedste CRM løsning. PC World testede hele 12 forskellige versioner af CRM-systemer i eget servermiljø og online. Testen giver et godt indblik i de muligheder, der findes i dag, og viser hvor nemt det er at komme i gang med den bedste CRM løsning.

Bedste CRM løsning – nu også online

Når I bruger den webbaserede tjeneste, er I frie for at investere i og vedligeholde IT udstyr, men får via et abonnement adgang til den bedste CRM løsning online. Det er både effektivt og sikkert. Når medarbejderne tilgår SuperOffice med Microsoft Internet Explorer eller Firefox, beskytter Secure Socket Layer (SSL) teknologi informationen ved at bruge både server identifikation og datakryptering, som sikrer, at data er sikret, beskyttet og kun er tilgængelig for registrerede brugere i din organisation.

Først på markedet

SuperOffice tilbød Customer Relationship Management, længe før CRM blev det begreb, som det er i dag. Systemet, der siden skulle blive kåret til den bedste CRM løsning, blev opfundet i 1990, og Commsoft har siden 2001 hjulpet vores kunder godt i gang med systemet. Vores mange tilfredse kunder har i dag mulighed for at leje, lease og købe SuperOffice. Sammen med vores dygtige leverandører tilbyder vi en bred vifte af moduler, der binder hele løsningen sammen.