Kategorier
CRM

Undervisning i SuperOffice

Høst alle fordelene med undervisning i SuperOffice

Når SuperOffice skal implementeres, kræver det undervisning for at sikre, at systemet fra starten udnyttes til fulde. Det kræver ledelsens opbakning at implementere et CRM-system med succes, så alle fordelene kan høstes, og det anbefales at udnævne/uddanne superbrugere blandt virksomhedens nøglemedarbejdere.

SuperOffice kom på markedet i 1990, og Commsoft har siden 2001 hjulpet danske virksomheder med at implementere et kundefokuseret system, der samler og gør salgs- og support information tilgængelig for alle i virksomheden.

Mere viden om kunderelationer og teknologi

Vi tilbyder undervisning i SuperOffice som workshops og kursusforløb. God undervisning i SuperOffice munder ud i forståelse af systemets finesser samtidig med en øget forståelse af kunderne og deres behov. Timerne er godt givet ud, når resultatet er en kombination af øget viden om relationer og øget viden om teknologi

Har I brug for akut support, anbefaler vi vores online kundecenter, der bl.a. omfatter de mest almindelige spørgsmål, folk kan finde på at stille, når de er i gang med undervisning i SuperOffice.

Kontakt os på mail eller tlf. 39 66 12 30 og få en snak om jeres behov for support eller undervisning i SuperOffice.

Brugervenligt CRM-system

Det kræver ikke meget undervisning i SuperOffice, før dine medarbejdere har forstået, hvordan systemet virker. Systemet er berømt for sin brugervenlighed, der har gjort det til førende i Europa. I modsætning til mange andre systemer er SuperOffice CRM designet til den enkelte bruger og bliver dermed rent faktisk brugt.

Efter blot en enkelt times undervisning i SuperOffice er den enkelte medarbejder i stand til at oprette nye informationer og trække information ud af systemet til fordel for kundetilfredsheden og produktiviteten. Den intuitive brugerflade og høje sikkerhed gør, at brugeren selv kan, vil og tør prøve sig frem i systemet, og funktionerne bliver hurtigt rutine.  Se Jørgen Skak Lund giver en kort undervisning i SuperOffice.

Topkarakterer til førende CRM-løsning

I 2012 vandt SuperOffice for tredje gang Best in Test i PC World Norge. Den seneste test omhandlede webbaserede CRM-løsninger, og SuperOffice CRM Online fik topkarakterer. Det skyldes især det brugervenlige interface, der fremstår som gennemtænkt og fuld af detaljer uden at virke rodet. Designerne har haft som mål, at ingen funktioner skal være mere end to klik væk.

Dermed har SuperOffice 7 sat en helt ny standard for CRM-løsninger. Online løsningen giver små og mellemstore virksomheder mulighed for at implementere et CRM-system uden store investeringer, herunder langvarig undervisning i SuperOffice.